top of page
Sky

ייעוץ וליווי ארגוני

1.png

​בניית תהליכי עבודה חכמים ומבוססי תוצאות משלב קבלת הליד ועד שימור הלקוחות

בעולם העסקי המודרני, תהליכי עבודה מסודרים הם לא מותרות – הם הכרח. אם הארגון שלכם מתמודד עם חוסר בהירות בתהליך המכירה, אובדן לידים, קושי בהמרת לקוחות או אתגרים בניהול ושימור לקוחות קיימים – אני כאן כדי להפוך את כל זה למערך אפקטיבי, מדיד ורווחי.

מה כולל השירות?​​​

​​​

  • מיפוי יסודי של תהליך העבודה: זיהוי נקודות חולשה וחסמים משלב קבלת הליד ועד לתחזוקת הלקוח.

  • בניית תהליכי מכירה והזרמת עסקאות: יצירת מסלול ברור מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד לחתימה והעברת הלקוח למערך השירות.

  • תכנון וניהול מערך שימור לקוחות: יצירת אסטרטגיה חכמה שתשפר את נאמנות הלקוחות ותגדיל רווחים.

  • הכשרה וליווי של צוותים: עבודה עם צוותי מכירות, שירות ושימור להטמעת התהליכים בפועל.

  • שיפור מתמיד והתאמות: כיועץ צמוד, אני דואג שהשינויים לא יישארו רק על הנייר, אלא יתורגמו לפעולות אמיתיות ויעילות.

למי מתאים השרות?

  • חברות וארגונים מכל הגדלים המחפשים תהליכי עבודה מוסדרים יותר.

  • חברות עם מחלקות מכירה, שירות ושימור המעוניינות לשפר ביצועים ולהעלות את אחוזי ההמרה.

  • ארגונים עם מחזור מכירה מורכב המחפשים לייצר חוויית לקוח מדויקת ומותאמת לכל שלב בתהליך.

הערך המוסף:

​​

  • שינוי תודעתי משמעותי: מעבר מתפיסה של "מה אפשר ללמוד" לתפיסה של "מה אי אפשר שלא ללמוד".

  • חיבור רגשי ותכליתי: הבנה מעמיקה של מה שמניע לקוחות ומוביל לשיפור מיידי של תהליכי מכירה.

  • כלים מותאמים אישית: לכל ארגון ולכל צוות, לפי צרכים ואתגרים ייחודיים.

עם ניסיון עשיר בהובלת תהליכי מכירה חכמים , אני יודע איך להפוך כאוס לסדר, איך להפוך עסקאות אבודות להצלחות, ואיך לגרום למכירה לעבוד בשבילכם, במקום שאתם תרדפו אחריה.

רוצים להפוך את תהליכי המכירה והשימור שלכם למכונה משומנת?

bottom of page